05 tammikuuta, 2013

Uuden alku.

Noniin. Tässä se nyt olisi. Se uuden alku josta olen puhunut tuolla Lovely Lenore's blogin puolella.

Tämän ekan postauksen aloittaminen on tuntunut jotenkin ylitsepääsemättömän vaikealta, en oikein tiedä miksi :D Viikon verran olen jo miettinyt mitä tähän kirjoittaisin, sen pitäisi olla jotain todella hienoa ja upeeta, onhan tämä sentään eka postaus tässä blogissa.

Totuushan on se, että emminä mitään hienoa ja fantsua osaa kirjoittaa :D Joten heitetäänpä tiskiin nyt kaikki mitä sydämelläni on.

Elämässäni on tapahtunut muutama isompi juttu, ja joku jo tuolla toisen blogin puolella ounasteli josko meidän perheeseen olisi tulossa perheenlisäystä. Voin kertoa että ei ole sellaisesta kyse :) Ei se muiden korviin ehkä kuulosta niin ihmeelliseltä, mutta olen vihdoin ja viimein valmistunut koulustani pitkän ja tuskallisen taipaleen jälkeen, ja olen nyt onnellisesti ammatiltani medianomi ja pätevä graafinen suunnittelija :) Tämän lisäksi muutimme miehen kanssa joulukuun alussa uuteen tilavampaan asuntoon ja olemme molemmat olleet asiasta tosi innoissamme ja päivät ovatkin kuluneet kämppää sisustellessa. Nyt alkaa viimeisimmätkin pahvilaatikot olla purettuina ja koti näyttää vihdoin asuttavalta :)



Kaikkien näiden edellämainittujen ja muidenkin elämässämme tapahtuneiden asioiden johdosta (ja nyt kun vuosikin sopivasti vaihtui uuteen) tuntuu todella siltä että suuri kivi on vihdoin vierähtänyt sydämeltäni ja olen kääntämässä uutta lehteä elämässäni (kuulostaapa dramaattiselta :D). Ja jotenkin oon ollut vähän hämmentynytkin siitä mitä mun nyt pitäis tehdä? Se stressi mikä tosta koulunkäynnistä ym. oli ei ole vieläkään lähtenyt pois, kestää ehkä hetken totuutella siihen ajatukseen että nyt ei tosiaankaan tarvitse enää stressata mistään (ainakaan niin suuresta).

Tämän suuren muutoksen kunniaksi päätinkin perustaa aivan uuden blogin. Tervetuloa siis Merry Weekdays blogiin! Blogin nimi toivottavasti kertoo siitä millaisia arkipäiviä haluan tulevaisuudessa viettää... :) Merry Weekdays tulee olemaan vahvasti sisustuspainotteinen lifestyleblogi höystettynä diy-jutuilla. Lovely Lenore's blogia en ajatellut kuopata kokonaan vaan haluaisin pitää sen enemmänkin kauneuspainotteisena :) Katsotaan miten jaksan kirjoitella näitä kahta, aika sen sitten näyttää mikä on näiden kahden blogin tulevaisuus... :p

Mukavaa vuoden alkua kaikille!

//Lenore

2 kommenttia :

  1. Jee, Neetta! Onnea onnea vielä! Valmistuminen on kyllä juttu, jota sietää fiilistellä. Itse miljoonaa eri blogia pitäneenä oon miettinyt, että ei enää ikinä montaa blogia, ja kenties yhdistän nykyisetkin yhden alle, sillä mä stressaan niin helposti jopa siitä, jos en ehdi päivitellä molempia. Mut tisilla se sujuu stressittä. Kiva uusi blogi, ja teillä näyttää myös kivalta! Mennään sinne kahville/lenkille/kuvailemaan oikeesti nyt joku hetki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep.. tää blogin kirjoittaminen on yllättävän stressaavaa ja aikaavievää puuhaa :D Ehkä se on jopa yks syy siihen miksi mulla ei tullu tuolla Lovely Lenore'sin puolella pitkiin aikoihin mitään postauksia - se stressas niin hitosti pelkkä ajatus postauksen kirjoittamisesta ja kuvien ottamisesta :D

      Poista